Biblioteca de pe Străduţă · La plimbare pe străduţă

Mecanica inimii

mecanica inimii

Există cărți bune și există cărți care ți se întipăresc definitiv în suflet. În categoria a doua intră și o carte pe care am citit-o recent: Mecanica Inimii de Mathias Malzieu. Este o lectură ușoară, dar frumoasă, scrisă cu sensibilitate și cu pasiune  – lucru ce nu e de mirat având în vedere multiplele talente ale autorului (este cântăreț, compozitor și scriitor).

Mecanica inimii este povestea unui băiețel (Jack) – care se naște cu probleme grave la inimă, dar este ajutat de un fel de moașă – Madeleine  care, îi montează un ceas cu cuc în locul inimii. Astfel, Jack crește și duce o viață cât-de-cât normală… asta până când ajunge să se confrunte cu primii fiori ai dragostei ce îi stârnesc mai multe probleme decât celorlalți oameni, el având o inimă mai fragilă: „Întâi de toate, nu atinge acele. În al doilea rând, stăpânește-ți mânia. În al treilea rând, niciodată, în vecii vecilor, nu te îndrăgosti. Căci atunci, pentru totdeauna, acul care arată orele la ceasornicul inimii îți va străpunge pielea, oasele ți se vor sfărâma, iar mecanica inimii se va strica iarăși” – iată ce l-a avertizat Madeleine pe micul Jack. Dar oare el va tine cont de acest sfat? Ei, bine citiți și aflați!

O poveste savuroasă, ce o citești cu ochii sufletului… O poveste care te umple de duioșie… O poveste ce o recomand tuturor!

7 gânduri despre „Mecanica inimii

  1. Eram odata la spital si a doua zi iubitul meu trebuia sa vina pe la mine. I-am zis sa imi aduca ceva sa citesc, sa nu mor de plictiseala acolo. Mi-a adus si carticica asta frumoasa. Am citit-o intr-o singura zi si mi-a placut tare, tare mult. E foarte deep…dar intr-un mod usor de inteles.

Lasă un răspuns

