Gânduri scrise · Vise Şi Oglinzi

Aici, acum

aici, acum

Aici, acum … cu toate lipsurile pe care le am – mă simt fericită. Simt că sunt împlinită cu ceea ce am realizat…

Simt că lucrurile au intrat într-un ritm bun… desigur, voi continua să progresez – niciodată nu am fost de acord cu oamenii care stagnează, care se conformează (ce fel de viată e aia în care nu mai ai nici un scop?)… alți kilometri de parcurs mi se ivesc în față!

Atâta timp cât trăiești trebuie să lupți, să te zbați, să te străduiești să ajungi cât mai departe… viața se petrece aici, acum – nu ieri, acolo de unde ai plecat…

Aici, acum – trăiesc, mă bucur de viață, dar tot ce fac are un singur scop – mâine, acolo unde voi ajunge!

8 gânduri despre „Aici, acum

  1. Ce frumos. Este un mesaj ce da putere. Un mesaj de luat in seama. Te vad o femeie realizata peste cativa anisori:-*sper sa tinem legatura si sa îmi povestesti despre sot, famile, copii.

Lasă un răspuns

