Biblioteca de pe Străduţă · La plimbare pe străduţă

SweetM

large

Pe Mirela o cunosc din liceu. E mai mică cu 2 ani ca mine și a fost colega de bancă a surorii mele. E o persoană foarte prietenoasă, deschisă, sensibilă. Am fost tare onorată când m-a rugat să îi citesc „prototipul de carte” și să îmi dau o părere „avizată”.

Ei bine, după lectură concluzia este că mi-a plăcut! Abia aștept să iasă de sub lumina tiparului cartea ce va purta titlul SweetM. Este o lectură plăcută și  ușoară. Povestea este una romantică și modernă… este aceea a unei iubiri care învinge problemele ridicate de diferențele de vârstă și granița timpului. O poveste surprinzătoare tocmai prin simplitatea și sinceritatea ei!

Nu aș vrea să vă spun mai multe. Aș  fi tare încântată dacă voi ați descoperi despre ce e vorba… Şi, în cazul în care sunteți prea curioși și nu puteți aștepta până va ieși cartea  puteți citi fragmente din SweetM  pe blogul Mirelei.

Eu mă văd citind cartea asta vara, la plajă – pentru că are toate atuurile unei cărți de vacanță pe gustul meu – nu e pompoasă, ci sinceră, lejeră, captivantă!

Lasă un răspuns

