La plimbare pe străduţă · poveşti scurte/momente imaginare · Poveştile mele · Tonomatul uriaş cu muzică şi poveşti de pe străduţă

Dimineață

Ador o dimineață liniștită ca asta. O dimineață care miroase a tine, a mine și a cafea. Una în care soarele zâmbește timid – doar August se pregătește să-și facă bagajele, nu? 

E liniște pretutindeni și parcă nicăieri…

Gândurile-mi sunt vagi, dar coala albă mă atrage exercitând un câmp magnetic incredibil de puternic. Scriu și scriu într-una. Soarele-mi bate-n geam și mă-ndeamnă să admir totul în jur: tot acel verde al munților din depărtare, multitudinea de case răsfirate, cerul încă pur… Dar eu scriu și tot mai scriu despre-un vis fericit ce nu m-a vizitat azi-noapte, despre-o dimineață-n altă viață…

Lasă un răspuns

