Gânduri scrise · poveşti scurte/momente imaginare · Poveştile mele · Vise Şi Oglinzi

Trebuie să-nveți să zbori

Trebuie să-nveți să zbori

Trebuie să-nveți să zbori, mi-am zis…

Şi, după ce-am crezut c-am învățat toate lecțiile – m-am avântat.

Zborul mi-era lin, vântul de sub mâinile preschimbate-n aripi era dulce…

Apoi… nu știu ce s-a întâmplat… brusc m-am frânt în mii de bucățele.

Am petrecut luni, poate ani dormind…

Acum, timid încerc să-mi ridic pleoapele obosite. Dar ochii-mi sunt invadați de-atâta lumină…

Alb violent… apoi văd în ceață camera gri de spital… Apoi un chip… apoi disting o voce:

– Ce zici, copilă, tot mai vrei să-nveți  să zbori? De fapt trebuie… Cum să treci prin viața dacă nu știi să zbori pe cerul iubirii?

17 gânduri despre „Trebuie să-nveți să zbori

Lasă un răspuns

