poveşti scurte/momente imaginare · Poveştile mele · Vise Şi Oglinzi

Dictatorul meu

dictatorulM-am săturat să mă tot gândesc… să tot întorc lucrurile pe o parte și pe alta… Vreau să mă supun regimului tău totalitar! Vreau să mă supun dorințelor și legilor impuse de tine! Vreau să mă abandonez complet voinței tale, și trupului tău, și ochilor tăi mari și negri, și vocii tale…

Vreau să simt că-ți aparțin pe de-a-ntregul…

Vreau să fii dictatorul meu, nebun, despotic… Îți dau ție puterea absolută și nemărginită…

…Eu am obosit. Oricum, tânjesc, visez, oftez… toate numai pentru tine… Hai, vreau să fii dictatorul meu… și eu – poporul oprimat! Știi că în mine, vei găsi acea rebeliune ce ți-ai dorit mereu s-o stăvilești, s-o ții în frâu, s-o-nvingi, s-o cucerești…

Vreau să fii dictatorul meu!


NOTĂ:

Acest text este o ficțiune și trebuie tratat ca atare!!!!

 

21 de gânduri despre „Dictatorul meu

  1. Eeee … Nu ai schimbat doar faţa blogului. Mie îmi pare că e schimbat ceva şi la stil. Sau m-a lăsat pe mine memoria şi am uitat cum scriai ? 🙄
    Oricum, să-ţi fie de bine schimbarea !

          1. Atât cât te lasă nevoia de seducție. Și ai să revii, toate revin.. Nu-ți fă iluzii, că n-ai să rupi chingile.
            Le-ai pus acolo ca să poți pluti legată de pat, fără frica de a pica în golul din stomac.

Lasă un răspuns

