Gânduri scrise · La plimbare pe străduţă · Tonomatul uriaş cu muzică şi poveşti de pe străduţă

Escapadă

escapadă

Vreau să evadez. Dar asta nu înseamnă că vreau să fug de tot ce înseamnă viața mea (niciodată nu am fost de acord cu așa ceva: problemele trebuie să le înfrunți!). Vreau să cunosc oameni noi, mentalități noi, locuri noi, sentimente noi. Vreau să îmi umplu sufletul și mintea de nou, de frumos, de inedit. Vreau să mă bucur puțin de avantajul de a fi străin, de libertatea de a face ce vrei fără să îți fie teama că apoi vei fi judecat de asa-zise « cunoștințe » care îți știu viata mai bine decât o știi tu. Vreau o gură de aer!

Vreau doar o mică escapadă din cotidian. Vreau să mă deconectez de la realitatea mea obositoare. Voi nu simțiți adesea nevoia unei guri de aer… diferit de cel cu care sunteți obișnuiți?

14 gânduri despre „Escapadă

  1. Cred ca toata lumea simte nevoia ca la un moment dat sa evadeze din cotidian. Toti ne dorim sa traim lucruri noi, sa intalnim oameni noi, sa avem parte de experiente noi. Iti doresc ca ceea ce iti doresti sa se indeplineasca.

  2. Adesea simt nevoia de aer proapăt, aer nou. Nu-mi place să respir rutină, dar când nu se poate escapadă, nu se poate. Scriu, citesc, plâng, cânt, dansez, respir aer vechi, ascult un tors de pisică și merg înainte.

Lasă un răspuns

