Gânduri scrise

Ultima dimineață de vară

dimineață de varăSoarele îmi bate în geam. Nu mai e la fel de puternic, dar nu e nici prea slăbit. Mă trezesc parcă instantaneu.

Pregătesc micul dejun: prăjesc o felie de pâine, apoi o ung cu dulceață de coaja de pepene verde. Îmi fac și o cafea în care pun niște creamer. Îmi mănânc în tihnă felia de pâine cu dulceață dulce-acrișoară… o ador! E micul dejun perfect pentru o dimineață de vară târzie ca asta.

Îmi iau cafeaua și mă duc pe balcon. Pe strada e liniște. Vântul mișcă delicat niște frunze… ce liniște și pace… O mașină trece încet pe stradă.

Sorb liniștită cafeaua mea și privesc cerul, încă albastru. Niște pasări dau semne de plecare… E ultima dimineață de vară… Şi când mă gândesc că anul asta parcă nu a fost în toane bune mă întristez. Mai am nevoie de zile cu soare, de nopți răcoroase, de culori și arome… De ce s-o grăbi atât? Știu că nu voi primi răspuns așa că îmi sorb liniștită cafeaua în continuare.

De mâine, va începe o nouă etapă…

11 gânduri despre „Ultima dimineață de vară

  1. Eu unu’ ma bucur ca a trecut si ca astazi este ultima zi de vara. A fost o vara prea incarcata pentru mine , prea multi nervi , dezamagiri si bucurii spre deloc…

  2. Mi-ai provocat melancolie si cateva regrete ca nu am reusit sa fac vara asta tot ce mi-am dorit.
    Te imbratisez cu drag. >:D<

Lasă un răspuns

