Jurnal

O nouă etapă

typewriter_girlSăptămânile astea care s-au tot scurs de când nu am mai scris o postare în categoria Jurnal am tot învățat și m-am pregătit pentru o nouă etapă: în sfârșit am un job… poate nu e acel gen de job care vi-l imaginați pentru mine, dar e un job bun, interesant… Deja simt că s-a instalat o oarecare rutină… Însă parcă fără anumite aspecte parcă ziua nu ar mai fi la fel acum. Deja îmi e greu să îmi imaginez diminețile fără:

  • băbuța care cerșește în fiecare zi mâncare la colț spunând că are diabet și că nu a mai mâncat „de ieri”(ce e culmea e că uneori chiar mănâncă);
  • multitudinea de miresme florale pe lângă care trec în drum (trec printr-un fel de gang unde sunt multe florării);
  • senzația de abandon ce mi-o oferă dimineața cartea pe care o citesc în maxi-taxi și de respiro pe care mi-o oferă aceeași acțiune la ceas de seară, când mă întorc acasă;
  • ședința mea de delectare cu bloguri pe care o am în fiecare seară;
  • senzația de uimire pe care o am în fiecare dimineață când îmi iau ochii din carte doar pentru a admira munții ce se înalță în zare și căsuțele răsfirate – fapt ce mereu îmi amintește de ce îmi place să locuiesc într-un orășel subcarpatic;
  • cuvintele pe care mi le adun în gând și apoi le notez pe telefon pentru a le împărtăși cu voi;
  • fără șirul intermitent de informații (da, chiar și fără el)…

Astăzi e luni, 1 septembrie – și natura se pregătește de o nouă etapă.

Afară dimineața e frig de mori, după-amiaza și chiar și pe seară când ies de la muncă e cald.

În casă și în bucătărie îmi petrec din ce în ce mai puțin timp, dar și când îmi petrec profit de el la maxim.

În suflet e război și nu mai adaug nimic…

Mă gândesc – la mai multe, dacă v-aș povesti v-aș uimi…

Ascult– momentan știrile – se vorbește despre Cioacă și Elodia – acest Tânăr și neliniștit românesc.

Citesc Adulter cu smochine și pescăruși – despre care vă voi povesti mai încolo, pe blog, momentan nu ştiu exact când pentru că mai am o carte la rând.

Am învățat că oamenii nu încetează să te surprindă niciodată, chiar și aceia pe care ai impresia că îi cunoști de când lumea.

Sunt recunoscătoare pentru această nouă etapă, mulți dintre voi ştiu cât am căutat acest job și uite că în sfârșit am găsit!

Îmi doresc – ca de obicei, pace, liniște, iubire, sănătate și spor la muncă…

Asta a cam fost tot pentru azi, dragii mei. Să aveți o săptămână frumoasă și ne mai citim!

10 gânduri despre „O nouă etapă

  1. Mereu apar noi etape în viață, poate doar uneori este o perioadă mai lungă de timp între aceste etape. Felicitări pentru job și mult spor.
    P.S. Și eu locuiesc într-un orășel subcarpatic și iubesc muntele 😀

Lasă un răspuns

