poveşti scurte/momente imaginare · Poveştile mele · Vise Şi Oglinzi

Tatuaj

tatuajAm sufletul tatuat de întâmplări, de nume, de chipuri, de obiecte dragi, de cuvinte cu diverse semnificații pentru mine… însă cel mai mai mare tatuaj e chipul tău. Şi culmea, e singurul care m-a durut când mi l-ai făcut. De multe ori, m-am gândit să-l șterg… dar am ajuns la concluzia că mai bine îl las acolo să-mi amintească de toate lucrurile prin care am trecut…

Nu, nu sunt tristă. Am realizat că așa-i viața. Trebuie să merg mai departe, cu povestea noastră drept model „așa nu!”. Niciodată să nu lași pe cineva să îți controleze viața. Niciodată să nu pui pe cineva mai presus de ceea ce îți dorești. Niciodată să nu te încrezi prea mult în cineva care nu se încrede la fel de mult în tine. Niciodată să nu accepți orice din frică, mai ales din frica de a pierde „iubirea” cuiva – iubirea adevarata nu se pierde niciodată. Asta am învățat după toată telenovela căreia noi doi i-am fost protagoniști…

Şi cu toate astea  Je ne regrette rien – uite chiar mi-aș face un tatuaj, dar pe piele, de data asta, cu textul ăsta… chiar e genul de tatuaj pe care nu l-ar regreta nimeni ulterior…


Notă:

Acest text este o ficțiune și trebuie tratat ca atare; de reținut totuși morala

10 gânduri despre „Tatuaj

Lasă un răspuns

