La plimbare pe străduţă · Tonomatul uriaş cu muzică şi poveşti de pe străduţă

Hai

hai (murad osman photo)„Între noi doi s-a tras parcă un paravan. Ce spun noi doi… de mult nu mai suntem noi doi, suntem tu și eu – 2 străini… păcat! Nu ne mai zâmbim. Nu ne mai vorbim din priviri. Prin pat parcă rătăcim cautând ceva ce știam sigur unde l-am pus, dar acum nu îl mai găsim!

Nu, nu se mai poate așa! Hai să ne redesenăm granițele! Hai să ne redescoperim! Hai să  aflam unde ne-am împotmolit!

Hai, ia-mă de mână! Hai să îți arăt că în sufletul meu ești încă tu! Hai, te rog… Hai să redevenim noi… acum când încă mai putem… acum când încă nu e prea târziu. Hai…”

Mi-a spus ea-ntr-o doară. Plângea. Lacrimile îi inundau frumoasa față, îi brăzdau obrajii, apoi se prelingeau ușor până se stingeau. Își ținea capul aplecat așa că unele lacrimi și-au dat duhul pe rochia ei roșie. Sufletul meu se rupea și știam că eu sunt de vina, nu ea… Eu pentru că am uitat că ea mă iubea. I-am întins mâna și m-a purtat din nou în lumea ei, în inima ei… știam că, de data asta nu voi mai de acolo pleca…

Sursa foto

2 gânduri despre „Hai

Lasă un răspuns

