poveşti scurte/momente imaginare · Poveştile mele

Tutun

tutun

[…] Fumul țigării desena în aer siluete senzuale.

Niciodată nu am suportat mirosul de tutun. Fumatul mi se pare un obicei prost. Decât să dau banii pe țigări, mai bine dau îi pe pantofi, pe haine, pe genți, parfumuri, bijuterii, etc, etc, etc, etc… Dar la el mi se pare atât de sexy! Îi stă chiar bine cu țigara în gură…

Îl privesc, pupilele albastre încă Îi sunt dilatate… inima ii bate cu putere. Cu o mână se joacă în părul meu. Eu stau cu capul pe pieptul lui și inspir mirosul de tutun… știu că doar asta mai pot să fac… că imediat după ce îmi voi recăpăta puterile, mă voi îmbrăca și vom redeveni doi străini… că doar asta ne leagă – un moment ce mereu se termină cu miros de tutun…


NOTĂ

ACEASTĂ POSTARE ESTE O FICȚIUNE ȘI TREBUIE TRATATĂ CA ATARE!

4 gânduri despre „Tutun

Lasă un răspuns

