La plimbare pe străduţă

Trei cuvinte

Un blogger nou din familia eBloguri, Dumim-a provocat la o leapșă simpatică.  Eu am preluat-o cu drag și o pasez mai departe oricui, sau puteți să răspundeți și printr-un comentariu aici (e ceva fain).

Ce am de făcut? Trebuie să răspund la niște întrebări în doar trei cuvinte și apoi să mai propun una la care să răspund urmând același algoritm. Acestea fiind spuse… să începem.

[quote_box_center]

1. Weekendul perfect: pat + carte + ceai

2. Vacanta perfecta: munte + vară+ cabană

3. Filmul perfect: romantism + mister+ acțiune

4. Jobul perfect: interesant + motivant + atractiv

5. Femeia perfecta:1  /  Barbatul perfect:2 inteligent + protector + atent

6. Dormitorul perfect: spațios + comod + cărți

7.  Cartea perfectă: sentimente + mister + amuzament3

[/quote_box_center]

Ei… și cam asta a fost! Mai am doar trei mențiuni de făcut, după cum probabil ați și observat:

[quote_box_center]

1 se completează de către cititori

 2  se completează de către cititoare

3  ştiu, a spus și Adelina cartea perfectă dar nu îmi venea altă idee + I love books.

[/quote_box_center]

 

8 gânduri despre „Trei cuvinte

Lasă un răspuns

