Amintiri blogosferice · Gânduri scrise · La plimbare pe străduţă

Vreau pe cineva care să mă picteze în culori

 în culori

Am mai spus ce vreau pe acest blog (aici și aici) și acum m-am mai gândit la niște lucruri pe care le vreau (noi, femeile, parcă nu încetăm niciodată cu asta, nu?)!

Vreau pe cineva care să mă picteze în culori cât mai stridente, cât mai vii, cât mai pasionale. Vreau pe cineva care să mă venereze. Vreau pe cineva care sa vadă tot ce e frumos în mine, dar și tot ce e urât. Vreau pe cineva care să mă calce pe nervi și în același timp să mă facă să zâmbesc. Vreau pe cineva care să mă aducă cu picioarele pe pământ, sau, eventual, în momentele în care plutesc să mă tină de o sfoară – ca pe un zmeu. Vreau pe cineva care să îmi devoreze trupul, dar și sufletul…

Vreau pe cineva lângă care să simt că trăiesc…

5 gânduri despre „Vreau pe cineva care să mă picteze în culori

Lasă un răspuns

