Amintiri blogosferice · Gânduri scrise · La plimbare pe străduţă

Gândurile mele

gândurile mele

Gândurile mele sunt libere ca pasările cerului. Zboară nestăvilite, ș-apoi se așează cuminți, sub forma de cuvinte pe hârtii albe, căpătând și glas, și trup, și faimă (relativă).

Gândurile mele adesea nu sunt doar ale mele… devin ale lumii-ntregi. De aceea mă simt obligată uneori, sa le-mbrac, să le fardez, să le bibilesc, să le dichesesc – fără să-mi dau seama că ele sunt frumoase și așa – în starea lor sălbatică de gânduri zburătoare.

2 gânduri despre „Gândurile mele

Lasă un răspuns

