Jurnal

Replanific

replanificSăptămânile astea m-am tot gândit la postarea asta în care să vă povestesc despre cum a fost la muncă… Am tot încercat să mă adaptez, însă mi-am dat seama că mie îmi trebuia ceva mai creativ, ceva unde să pot fi mai aproape de oameni poate… Dar nu-i nimic, a fost o experiență interesantă în care am învățat multe chiar și despre mine. Acum, e timpul să mă relaxez un pic și să mă apuc să replanific – am în față multe drumuri, multe oportunități, sunt tânără și am o viață înainte.

Astăzi e marți, ultima zi din septembrie…

Afară e cald și frumos, mai să nu zici că octombrie vine mâine … pe aici nici frunzele nu s-au îngălbenit ca lumea!

În casă și în bucătărie – habar nu am cum mai e am stat atâta timp plecată…

În suflet – la fel ca și în cazul laturii profesionale, trebuie să replanific, să aleg…

Mă gândesc – cred că v-ați dat și voi seama că mă gândesc la multe în momentul de față.

Ascult liniștea – mi-era dor.

Citesc – abia am terminat «Concert în memoria unui înger» de Eric-Emmanuel Schmitt şi momentan mă gândesc să mă apuc de «Femei» de Bukowski.

Am învățat care îmi sunt limitele.

Sunt recunoscătoare pentru:

  •   șansa care am avut-o
  • sunt sănătoasă
  • am o familie care mă iubește și mă încurajează.

Îmi doresc pace, liniște și iubire – ca întotdeauna (și asta vă doresc și vouă).

Ei și asta a fost cam tot! Ne recitim în octombrie (cum a sunat asta, de parcă ar fi cine-ştie-când) – eu deja am multe surprize pregătite pentru voi, dacă sunteți curioși puteți da click aici  și veți găsi un colaj cu o parte din imaginile ce vor însoți textele în luna ce vine!

6 gânduri despre „Replanific

Lasă un răspuns

