Amintiri blogosferice · Gânduri scrise · Jurnal · La plimbare pe străduţă · Scrisori către un necunoscut

Scrisoare către un necunoscut

[quote_box_center]

Mioveni, 2 octombrie 2014

Dragul meu,

S-a scurs atâta timp și parcă nimic nu s-a schimbat… Dar uite, e deja octombrie… până și pe strada mea au început să cadă frunzele (și ce mă enervează ăștia de la SeDC1 că le strâng!!!).

Ce-am făcut în tot acest timp? Am scris (uite, deja am 400 de postări pe blog și, în plus am ajuns la capitolul 6 din roman – deși nu ştiu nici acum dacă voi avea resursele necesare să îl public). Am citit mult. Am învățat lucruri despre mine pe care nu le știam eu, dar apoi alții. M-am lovit de pereți, nu doar la figurat (știi că sunt cam împiedicată și aiurită). M-am luptat cu probleme și, îmi place să cred că le-am învins (chiar dacă ele continuă să apară). M-am transformat pe toate cele 3 planuri: fizic, psihic și mental…. Am iubit, sau măcar am încercat să iubesc atât cât am știut, atât cât am putut…

Știi ce e amuzant totuși, că îți spun ție toate aceste lucruri deși sunt conștientă că asta e o scrisoare către un necunoscut… Să fim sinceri, tu îmi cunoști toate colțurile întunecate, te-ai jucat cu demonii mei (nu doar cu trupul), îmi știi visele și temerile – în timp ce eu, ce ştiu despre tine?

 Dragul meu, ești rece – mai știi când ți-am scris acea tentativă de poezie2? – de fapt, cred că nici nu eşti conștient că îți era dedicată ție (nu prea eşti bun la subtilități)… Ești atât de rece încât nici măcar eu nu te pot încălzi… Ești o cauză pierdută și-am știut asta de la început… Însă mie îmi plac cauzele pierdute – d-aia îți dau șanse la infinit.

 Dragul meu, când o să te deschizi?

A ta veșnică iluzie

[/quote_box_center]

Note:

1. SeDC – Servicii edilitare pentru comunitate, echivalentul ADP-ului din orașul meu

2. Este vorba despre Iceberg

10 gânduri despre „Scrisoare către un necunoscut

Lasă un răspuns

