Gânduri scrise

Arhanghel

arhanghelAm trecut prin atâtea războaie ce mi-au răvășit aripile într-un așa hal încât eram sigură că nu îmi voi mai reveni… Dar ele s-au regenerat. Au crescut mai mari și mai frumoase. Privesc înaltul cerului de la fereastră, e neobișnuit de-albastru pentru perioada asta a anului… E plin de speranțe – la fel ca mine. Se-aude parcă-un corn. Da, mă cheamă la el, e timpul să zbor… e timpul să mă-ntorc în rai, să-mi ocup din nou locul de arhanghel al iubirii. Mă ridic, dau ușor din aripi… da, asta e….

2 gânduri despre „Arhanghel

Lasă un răspuns

