Gânduri scrise · Vise Şi Oglinzi

Colecționez momente

Colecționez momenteCând eram mică, colecționam abțibilduri (de tot felul, dar mai ales cu Sailor Moon), apoi am colecționat postere, apoi produse de machiaj… Acum colecționez momente… Momente frumoase, momente dragi… lucruri ce nimeni nu mi le poate lua, lucruri de care nu mă voi plictisi vreodată.

E simplu să vezi totul ca fiind banal, dar dacă privești mai atent, în orice zi găsești ceva deosebit: un zâmbet, o vorbă, o frază într-o carte, o întâmplare… Colecționez momente, și, chiar dacă nu întotdeauna reușesc să le fotografiez cu-un aparat (sau cu telefonul)… le fotografiez mental și mă-ntorc la ele ori de cate ori simt că lumea din jurul meu se prăbușește, ori de cate ori simt nevoie să mă gândesc la ceva frumos, să-mi amintesc că nu totul e alb-negru, să povestesc…

Voi ce colecționați?

16 gânduri despre „Colecționez momente

  1. Surprize Turbo cand eram mic. 😀 Celelalte colectii si abtibilduri nu ma atrageau la fel de mult.
    Apoi momente amuzante si clipe frumoase, ca asa suntem facuti, sa le „uitam” pe cele rele, sa le privim cu detasare, pentru a merge inainte. 🙂

  2. Pai in copilarie am adunat de peste tot cutii de chibrituri si servetele, iar la capitolul Sailor Moon, am colectionat tot ce puteam colectiona legat de acest desen. Acum inca mai strang si servetele si chibrituri, insa cu o frecventa mai scazuta, dar ca si tine cred ca momentele si amintirile sunt colectia mea actuala. Iar pentru batranete sunt precauta si strang fotografii si filmulete cu duiumul. 🙂 ))

  3. Hehe, uite ca avem ceva fain in comun. Mare colectionara de momente sunt si eu. Am o vasta „garderoba” de poze si filmulete cu cei dragi. Pasiunea asta o am de multa vreme, cam de pe la vreo 12-13 ani si astazi imi prind bine toate aceste „toale” in care ma imbrac cu drag atunci cand memoria isi bate joc de mine si ma paraseste de tot.

  4. timbre… 🙂
    În general, colecționam tot ce apărea „în serie”. Orice obiect în mai multe ipostaze. Mi-a mai rămas tendința asta și acum, deși au trecut…o sută de ani!
    Dar momente….da…momente colecționez și eu! 🙂

Lasă un răspuns

