Jurnal

Despre cuvinte şi despre altele (filă de jurnal)

cuvinteSăptămâna asta m-am tot gândit. Am refăcut planuri. Mi-am dar seama de ceva ce am știut dintotdeauna, și cred că ați știut și voi: vreau să lucrez cu cuvinte. Am început să caut și un astfel de job, am aplicat pe un site de freelanceri (că tot e la modă). De asemenea, voi colabora și cu un site mișto dedicat cărților: GoodRead.ro. Mi-am zis: de ce să nu fac și ceva ce îmi place? Dacă tot îmi place să stau printre cuvinte toată ziua? Voi nu ați prefera să faceți ceva ce vă place?

Astăzi …e sâmbătă, 11 Octombrie. Sunt cam răcită, dar cred că mai toți suntem..

Afară…. la meteo au spus că va fi cald, e cam nașpa. Dar e toamna pana la urmă… Totul e gri cu portocaliu. Deprimant și trist…

În casă liniște, pace, armonie… genul acela de atmosferă care te îmbină să stai în pat cu o carte bună… Şi iar ajung la cuvinte… v-am spus, toată ziua mă învârt printre cuvinte.

În suflet nu e la fel de liniște… și nu cred că va fi vreodată… dar m-am împăcat cu gândul!

Ascult Rihanna feat. Justin Timberlake – Rehab : mi se potrivește… și o dedic cuiva (‘cause baby, you’re my disease!1) … e treaba mea cui!

Citesc Femei de Bukowski. Hmmm nu ştiu dacă îmi place sau nu, dar nea Bukowski ăsta folosește cuvintele într-un mod atât de diferit, atât de brut…

Meșteresc anunțuri pentru site-ul de freelanceri, dar și cuvinte pentru roman.

Am învățat să merg mai departe.

Sunt recunoscătoare Adelinei și lui Adrian pentru că m-au cooptat în echipa GoodRead, dar și tuturor celor care mă citesc și încurajează.

Mă gândesc la multe lucruri… uneori mă tem că îmi va exploda capul.

Aștept lucruri bune!

Îmi doresc pace, liniște și iubire – ca de obicei.

Voi ce mai ziceți dragilor?

1 pentru că baby, ești boala mea!

Lasă un răspuns

