Gânduri scrise · La plimbare pe străduţă · Tonomatul uriaş cu muzică şi poveşti de pe străduţă

Drunk on love

drunk on loveOh, baby… Îmi simt capul atât de greu. Sunt atât de amețită. Văd chipul tău dublându-se – dar poate asta e de bine, căci parcă tot vreau mai mult din tine. Picioarele-mi sunt prea ușoare sau prea grele – oricum ar fi nu pot să mă țin pe ele… Cuvintele-mi zboară aiurea, dar cred că și tu înțelegi ce vreau să zic… Doar ideea de a te iubi mă-mbată.

[quote_box_center]Take me away
I wear my heart on my sleeve
Always let love take the lead
I may be a little naive, yeah
You know I’m drunk on love
Drunk on love
Nothing can sober me up
It’s all that I need, yeah – Rihanna, Drunk on love [/quote_box_center]

[quote_box_center]Du-mă departe
Îmi las inima să vorbească
Las mereu iubirea să conducă
Poate sunt puțin naivă, da
Știi că sunt beată de iubire
Beată de iubire
Nimic nu mă poate dezmetici
E tot de ce am nevoie, da[/quote_box_center]

sursa foto

 

 

Lasă un răspuns

