Gânduri scrise · Vise Şi Oglinzi

Nu renunța

NU RENUNȚAM-am zbătut. Am muncit. M-am târât. Am plâns în secret sau chiar „la vedere”. M-am înarmat cu răbdare, chiar dacă uneori e exasperantă. Dar niciodată nu m-am lăsat. N-am zis că mi-a fost greu. Am continuat. Asta e secretul: NU RENUNȚA ORICÂT DE GREU AR PĂREA DRUMUL DE PARCURS!

Vei întâlni piedici, garduri de sârmă ghimpată, bălți de noroi – trebuie să treci peste toate și prin toate. Nimic bun nu vine ușor în viață. Nu renunța – și în momentul când îți vei atinge un țel gustul victoriei va compensa totul!

Totul se rezumă la un singur cuvânt: perseverență!

Note

Am scris un articol foarte interesant tot pe această temă pe blogul lui Ciprian, vă invit și pe voi să îl citiți!(click pe cuvintele marcate cu roz)

Sursa foto

10 gânduri despre „Nu renunța

Lasă un răspuns

