Amintiri blogosferice · Gânduri scrise · La plimbare pe străduţă · Scrisori către un necunoscut · Vise Şi Oglinzi

Drumul cel mai lung între două suflete

drumul cel mai lung intre doua sufleteDragul meu,

Uite că îți scriu și azi. Poate e cam devreme… dar știi cât de mult îmi place să scriu… De fapt, aș scrie povești toată ziua, deși nu cred că aș reuși – oricâtă experiență aș căpăta – să spun povestea noastră, e prea întortocheată…

Dar nu despre asta vreau să îți vorbesc azi. Azi-noapte mă tot gândeam la noi și am înțeles în sfârșit unde greșesc. În liceu, profu de fizică ne tot spunea un aforism, ce mai târziu am aflat că îi aparține lui Nicolae Iorga:

[pull_quote_center]Linia dreaptă e drumul cel mai scurt între două puncte și cel mai lung între două suflete[/pull_quote_center]

Acum probabil râzi și zici: „Ți-am spus eu!„… Eu și fixația mea de a face lucrurile cum trebuie. D-aia nu a mers niciodată. În iubire trebuie să mai și lupți, că doar se mai spune și că în iubire, la fel ca în război totul e permis (asta nu mai țin minte cine a zis-o).

Acum ştiu ce am de făcut pentru ca măcar sufletele noastre să fie aproape tot timpul… De luni până vineri îți caut privirea în căsuța aia mică de chat de pe Facebook și uneori simt că o găsesc într-un emoticon… alteori o simt rece de parcă-mi spui „Femeie, aberezi„. Sunt și zile în care mi se face și mai dor…

Adesea mă gândesc că n-am ales bine. Dar tu ești viciul meu bolnăvicios (sună cam pleonastic… știu). Uneori mă bate gândul să mă mut la capitală… Dar viața aia parcă nu e pentru mine. Prefer viața mea de bloggeriţă boemă dintr-un orășel mic și cochet de provincie… Dar cine știe unde mă vor purta valurile vieții… Poate, la un moment dat nu vom mai avea doar o relație de weekend sau poate nu vom mai avea nicio relație…

Nimic nu e sigur în viață… singurul lucru de care sunt sigură acum e că voi face tot ce îmi stă în putință ca măcar drumul dintre sufletele noastre să fie tot mai scurt…

A ta

11 gânduri despre „Drumul cel mai lung între două suflete

  1. heheheee!! am șters comentariul ăsta de vreo câteva ori bune. Că mă tentează să mă gândesc…exclusiv DENOTATIV! 😀 Și realitatea nu are a face aici.
    Dar Rudiei i-a plăcut să viseze frumos puțin. 😉

Lasă un răspuns

