Amintiri blogosferice · Gânduri scrise · La plimbare pe străduţă

Frig

frigÎmi curge prin vene, îl simt ieșind din pori. Îl simt cotrobăindu-mi pielea și trăgându-mă de păr. Îl simt copleșindu-mi ochii de lacrimi. Îl expir pe gură sub formă unui abur… căci a inceput să se lase frig… un frig din acela tăios și aprig…

Dar nu e un frig normal, nu se datorează vreunei mase de aer de origine polară… Frigul acesta vine din interiorul meu… Frigul acesta e cauzat de un dor imens…

Şi devine din ce în ce mai tăios, îmi brăzdează pielea… Încerc să ma-ncălzesc strângându-ţi în brate amintirea și ghemuindu-mă așa pe canapea…

Nu fac bine, dar uneori simt că doar asta mi-a mai rămas – după atâtea zile de zâmbete, după atâtea nopți răvășite, după atâtea vise ce s-au dărâmat cu o viteză net superioara celei ce aparține luminii.

Lasă un răspuns

