poveşti scurte/momente imaginare · Poveştile mele

Cu mâinile legate

mainile legateAm mâinile legate și corpul chinuit de dulci torturi. Încerc să lupt, deși nu văd rostul. Vreau să mă eliberez, dar în același timp vreau tot mai mult. Nu mai sunt doar trup și suflet. Ma simt străbătută, explorată și utilizată… Te caut, te găsesc, și-n același timp simt că te pierd printre-atâtea mângâieri, săruturi și mușcături… mă pierd și pe mine. Pierd tot controlul… ș-apoi momentul revelației… și-aș vrea să-ți pot spune tot ce-am aflat…. dar nu pot… Mă zbat. Am în continuare mâinile legate. Sunt dezbrăcată de haine și de suflet: sunt complet goală în fața ta… zâmbești…


Notă:

Acest text este o ficțiune!

7 gânduri despre „Cu mâinile legate

Lasă un răspuns

