Gânduri scrise · Vise Şi Oglinzi

Privesc înainte

privesc înainteDe-a-lungul vieții mele, oamenii au venit și au plecat… Cred că pe unii i-am uitat, în vreme ce alții au lăsat urme adânci în sufletul și în mintea mea. Unii despre  care credeam că îmi vor fi alături mereu au decolat din viața mea cu o viteză mai mare decât cea a luminii… Alții, la care poate nu mă așteptam (și poate nici nu meritam) mi-au rămas alături…

Sunt sigură că asa e și viața voastră, plină de plecări și veniri. Eu una, mă simt uneori de parcă aș fi o gară unde mai poposesc din când în când și alții… Dar nu regret nimic… consider că am lângă mine doar oamenii care au demonstrat că merită să fie lângă mine, cei care vor pleca… să plece… Nu port ură nimănui, încerc mereu să păstrez amintirile frumoase… mereu încerc să învăț ceva de la toți cei pe  care îi cunosc…

Dar să nu ne abatem de la subiect… între atâtea veniri, atâtea plecări, nu pot decât să mă întreb cine va mai apărea, cine va mai pleca, ce amprente își vor mai lăsa asupra mea, cum mă voi transforma eu după toate acestea?

… Privesc înainte, îmi însemnez în romanul autobiografic imaginar chipuri și întâmplări și aștept să vad unde mă va duce viața.

Lasă un răspuns

