Gânduri scrise

Radiografie

radiografieMi-e greu să descriu în cuvinte. De aceea am fost cu sufletul la radiografie… Şi da, ești și acolo – adânc înfipt. Și-am mai văzut și dorul ăsta ce mă mistuie, chiar și cum el se diminuează când îmi spun că nu mai e mult și vii.

Mi-e greu să descriu în cuvinte. De aceea am fost cu sufletul la radiografie… Și-am înțeles de ce atingerile tale mi se par atât de grele: îmi penetrează toate straturile epidermei, pănă-ajunge la os… și dincolo de el…

Mi-e greu să descriu în cuvinte. De aceea am fost cu sufletul la radiografie. Și-am văzut și înțeles multe, și tot mi-e greu să îți explic…

Sursa foto

6 gânduri despre „Radiografie

    1. Of, potecuţă … uneori e aşa de greu să aştern tot ce simt şi alteori, totul parcă vine de la sine. Acum nu ştiu deloc să mă exprim, dar se pare că pot transmite – şi mă bucur!

Lasă un răspuns

