Astrid · Gânduri scrise · Jurnal · La plimbare pe străduţă

J’ai un rêve …

Am un vis… Un vis simplu, dar frumos! Unii dintre voi ştiu deja despre el, alții veți afla acum.

Visul meu are și un nume: Astrid

Astrid e romanul la care lucrez de ceva vreme… și pe care uneori îl ador, alteori îmi vine să îl abandonez. Cine m-ar citi pe mine? Cine? Doar voi! Şi voi mă puteți citi și pe blog! Însă Astrid e mult prea complexă… și într-o carte i-ar fi mult mai bine, cred că ea, dintre toate personajele pe care le-am creat merită cel mai mult să stea într-o carte… acolo îi e locul… (Ieri am făcut și un exercițiu de imaginație și i-am ales o copertă, pe care o puteți vedea mai jos.)

Adesea chiar mă simt pierdută… dar am un vis, un vis pe care orice om care se droghează cu scris îl are: să scrie o carte…Adesea chiar mă simt pierdută… dar am un vis, un vis pe care orice om care se droghează cu scris îl are: să scrie o carte… o carte care deja începe să prindă glas și să strige din ce în ce mai tare, cu fiecare capitol pe care îl scriu…

Am un vis… o, am un vis…

cover

37 de gânduri despre „J’ai un rêve …

  1. Un vis care va deveni realitate, iar eu abia astept. Si daca pana acum asteptam cadou cu autograf, acum promit sa o cumpar, ieri am citit ceva ce m-a pus pe ganduri, asa ca din respect pentru autori, trebuie musai sa cumperi cartea!!:*

  2. Du-ti acest vis pana la final! Iti va aduce multa implinire sufleteasca.
    Esti un om minunat!!!! Drept dovada ma aflu aici. Ai reusit sa imi intri in suflet si sa imi devii draga doar din cateva randuri.
    Va fi o carte buna si ma bazez pe motive solide cand sustin asta! Stii tu de ce!
    Iti doresc inspiratie din plin si un debut minunat! >:D<

    1. Mulţumesc Giorgiana nu ştii cât de mult înseamnă pentur mine să fie apreciată de nişte persoane care mă cunosc decât din ce scriu şi mai ales fiindcă sunt şi ele nişte persoane sensibile şi deosebite ❤

  3. Chiar imi doresc sa reusesti. Visul tau e asa cald si sincer. Da-i viata! Cunosc pe cineva, careia i-ar placea sa citeasca si sa vada in librarii, Astrid, la fel de mult ca tie! >:D<

  4. nu renunta la el… cand iti vine sa-l abandonezi, de fapt atunci il iubesti cel mai mult. ai vazut ca se poate, sunt multi bloggeri care au publicat deja. mult succes! ai in jurul tau o mare de sustinatori 🙂

  5. M-ai făcut să zâmbesc. Și eu visam la a scrie o carte într-un timp, însă aștept ca viața să-mi ofere mai multe experiențe și, implicit, mai multă înțelepciune, până să mă apuc de ceva serios.
    Trebuie să-ți mărturisesc că mă zgâriu pe ochi din cauză că n-am timp liber destul pentru a te citi. Planul meu e să te citesc de la A la Z, pentru că-s sigură că mă vei inspira.
    Îți doresc mult succes, iar mie muuuult timp liber, ca să-ți pot aplauda succesul! 🙂

    1. Mulţumesc pentru apreciere! Înseamnă mult pentru mine să primesc atâtea încurajări de la oameni care nu mă cunosc decât prin intermediul blogului 😀 Dacă vrei să mă citeşti de la A la Z… pff o să ai cam mult de citit, blogul e din 2010 – dar mulţumesc 😀

  6. Continua sa scrii!
    Si eu am scris un roman de curand si astept raspuns din partea editurii…
    Si eu am avut momente in care ma gandeam ca e bun si momente in care ma gandeam ca trebuie sters…dar am zis ca nu ma costa nimic daca incerc si daca continui sa visez.

    Asadar, crede in tine si continua!

  7. Pingback: Grej | Illusion

Lasă un răspuns

