Gânduri scrise

Seva orașului

Seva orașului E amorțeala agitată a dimineții. E agitația amorțită a serii. E foșnetul traficului. E melanjul de lumini și clădiri de diverse forme. E furnicarul de oameni ce se mișcă fără țintă. E sunetul tocurilor mele pe asfalt. E muzica zgomotoasă a tuturor lucrurilor ce mă-nconjoară. E o junglă de beton și punct – chiar dacă sună stereotipist, chiar dacă s-a mai spus de 1000 de ori asta. Însă, din freamătul acesta citadin eu îmi iau puterea de a mă ridica zi de zi și de a o lua de la capăt. Seva orașului îmi curge prin vene și-mi pompează energie pentru a lua în piept orice provocare.

… și nu-mi imaginez viața altfel. Poate uneori îmi doresc să evadez într-un loc mai pașnic. Dar, pe termen lung nu aș mai fi eu. Viața mea urbană, în toată agitația ei programată – e perfectă pentru mine… e creată și gândită parcă special pentru mine!

4 gânduri despre „Seva orașului

Lasă un răspuns

