Bliss · Poveştile mele

Bliss – 1. De mică

de micăDe mică mă visam o balerină. Şi dansam toată ziua prin casă. Cred că îi cam terorizam pe ai mei… mai ales când îi băteam la cap să mă dea la balet. Dar nu aveau nici ei de unde. Locuiam într-un orășel mic…  Departe de agitația „Marelui Oraș”… dacă stau bine să mă gândesc, eram departe chiar și de agitația acelui mic oraș – locuiam la periferie. Mama era bolnavă, iar tata era singurul care aducea bani în casă… Eu, eu eram doar un copil plin de visuri… nu-mi spuneau niciodată „nu”, cu excepția cursurilor de dans care erau prea scumpe.

Cu toate astea – dansam în continuare. Nu mă interesa nimic altceva. Păpușile stăteau abandonate undeva. Odată, țin minte că mama a făcut rost de o bucată de voal roz – nu mai știu de unde și mi-a confecționat un tutu. Am fost tare încântată de el. Nu mai voiam să port altceva, nu acceptam nici să mi-l spele.

Da, de mică am avut asta în sânge. Chiar dacă soarta îmi părea potrivnică încă de pe atunci, microbul baletului era în mine – nu știu de ce, ai mei nu au fost mari pasionați de așa ceva, sau de vreo alta artă… Pur și simplu nu am moștenit pe nimeni – iubirea de balet a luat naștere în mine în modul cel mai pur în care se poate naște o iubire: spontan.

Am tăcut o clipa. Reportera mă privea cu oarecare admirație, însă zâmbetul ei îmi părea… frivol… Hmmm, ce contează, atâta timp cât interviul va ieși bine!

– Şi apoi, cum ați reușit să ajungeți aici? V-ați convins până la urmă părintii?

Fătuca asta oare chiar nu s-a documentat înainte?

≈Va urma≈

10 gânduri despre „Bliss – 1. De mică

Lasă un răspuns

