Bliss · Poveştile mele

Bliss – 3. Preţul

Însă lucrurile nu aveau să fie atât de simple pe cum speram… Ar fi fost prea simplu. Dimineața următoare mi-am luat rochia mea cea mai buna și pantofii cei mai buni. Mademoiselle Lulu ma aștepta în fata centrului cu o privire extraordinar de caldă pentru ochii ei albaștrii și reci, aproape nepamântești. Mi-a zâmbit cu buzele ei mici în forma de inima. M-a poftit în biroul directorului Richards…

Era un bărbat tare frumos. Înalt. Atletic. Cu ochii verzui și parul șaten. Părea decupat dintr-o revistă. Însă, ce îl strica era caracterul – avea mare faimă de playboy… A fost destul de drăguț când m-a primit. Mi-a vorbit frumos, mi-a spus cât de impresionată a fost mademoiselle Lulu de mine… Însă apoi a aruncat bomba – nu îmi putea oferi o bursă. Imediat lumea mea se prăbușise tocmai când mă gândeam că lucrurile vor intra pe alt făgaș.

Am lăsat capul în jos. El s-a așezat lângă mine. Mi-a spus să nu fiu tristă… Mi-a pus mana pe picior și a început să o urce incredibil de mult… M-am ridicat speriată, el mi-a spus să nu fiu prostuță… că dacă voi ști să fiu generoasă, va fi și el…

Am fugit de acolo mâncând pământul. M-am oprit pe malul râului… În clipa aceea îmi venea chiar să mă arunc, dar nu știu de ce nu am făcut-o, doar am stat acolo și am plâns…

preţul
≈Va urma≈

3 gânduri despre „Bliss – 3. Preţul

Lasă un răspuns

