Bliss · Poveştile mele

Bliss – 5. Să lupt şi să dansez

sa lupt si sa dansezAm continuat să dansez, chiar dacă visul meu de a deveni o balerină adevarată îmi părea mai intangibil ca niciodată. Trupa de dans instruită de mademoiselle Lulu plecase într-un turneu la New York. Boala mamei se agravase. Nimic nu mergea bine pentru mine. Căzusem în cea mai cruntă disperare. Continuam să dansez, dar uneori parcă nici dansul nu era de ajuns. Tata începuse sa bea. Ne certa tot mai des pe mine și pe mama. Nu mai suportam….

Îmi spuneam tot timpul că trebuie să lupt… să lupt și să dansez. Aşa mi-am petrecut următorii doi ani.

≈Va urma≈

8 gânduri despre „Bliss – 5. Să lupt şi să dansez

  1. Am stat cuminte si am asteptat continuarea, dar nu mai am rabdare. Nu mai fi asa secretoasa si da-ne mai multtttt. Abia astept sa vad daca ai mai dansat si pana unde ai ajuns:)

Lasă un răspuns

