Bliss · Poveştile mele

Bliss – 6. Atârnam

atârnamAveam deja 18 ani. Starea mamei era tot aceeași. Tata oscila – avea perioade în care se purta extrem de frumos, perioade în care nu… Era complet tulburat mental, poate de aceea într-o zi a plecat și nu am mai știut nimic despre el de atunci. A început sa îmi fie tot mai greu. Efectiv atârnam undeva la înălțime și simțeam că în curând voi cădea. Mama, în ciuda bolii ma încuraja… poate pentru prima oară…

Într-o zi, am primit o vizită neașteptată. Era mademoiselle Lulu. De vreun an renunțase la cursurile de balet, exact din același motiv pentru care eu nu am putut să le urmez – directorul Richards. Venise să îmi facă o ofertă… Dar mă temeam să o accept din pricina mamei… Însă nu știu cum, femeia asta reușit să o convingă să se lase în sfârșit internată… În fond, medicina avansase mult…

Mademoiselle Lulu parcă devenise un înger păzitor pentru mine.

≈Va urma≈

 

Lasă un răspuns

