Bliss · Poveştile mele

Bliss – 7. New York

New YorkŞi iată-ma ajunsa la New York cu mademoiselle Lulu și cu mama pe care am internat-o la o clinică. Timp de 6 luni m-am antrenat la o sală de dans unde mademoiselle Lulu da niște lecții unor copii bogați, uneori chiar o ajutam.

Îmi plăcea noua mea viață! Îmi plăcea New York-ul, deși îl găseam teribil de aglomerat! Îmi plăcea faptul că și mama se simțea mai bine… atât de bine cum nu o văzusem niciodată! Ea îmi spunea mereu că nu medicina a vindecat-o, ci faptul că eu eram împlinită. Făceam ceva ce îmi plăcea, chiar dacă nu eram o balerină adevarata… Aveam 19 ani și mi se părea mult prea târziu pentru asa ceva.

≈Va urma≈

12 gânduri despre „Bliss – 7. New York

Lasă un răspuns

