Bliss · Poveştile mele

Bliss – 8. Minunea

minuneaÎntr-una din zile, mademoiselle Lulu s-a întors din oraș cu o veste pentru mine: aveam să particip la o audiție. Nu îmi venea să cred. Mi se părea imposibil. Eu, o fată săracă de la periferia unui oraș mic și insignifiant, fără cine știe ce pregătire și care deja avea o vârstă… Pur și simplu viața mea se schimbase radical într-un timp incredibil de scurt.

Am participat la audiție…Totul era grozav… scena, luminile, muzica parcă pulsa diferit în mine, pașii parcă îmi ieșeau mai bine… mai natural… Dar m-am lovit de un zid: vârsta, mai buna pregătire a altora și banii – lucruri care au atârnat mai greu decât recomandarea lui mademoiselle Lulu.

Brusc, New York-ul ce părea să îmi poarte atâta noroc parcă îmi întorcea spatele. Se alesese praful de minunea mea… Până când, mama a fost externată din spital aproape vindecată… Aia chiar a fost o minune la care nici nu îndrăzneam să visez!

Ea și mademoiselle Lulu mi-au ținut numeroase predici despre cum nu trebuie să renunț… căci da, pentru prima și singura dată în viața mea îmi venea să agăț poantele (pe care le luasem oricum abia când mă mutasem aici) în cui.

≈Va urma≈

Lasă un răspuns

