Bliss · Poveştile mele

Bliss – 11. Beatitudine

Mi-am încheiat cursul de balet. Fetițele astea de la centrul social sunt adorabile… m-am urcat în mașină și am condus încet. Drumul era neobișnuit de aglomerat, dar totusi locuiesc destul de aproape… spre norocul meu.

Las mașina în parcarea subterană și mă grăbesc spre lift. Încă mă grăbesc de parcă ar fi prima dată când apar la TV… nu o să scap niciodată e emoții… Niciodată nu mă voi împăca cu acest statut… Apăs pe 26… wow, chiar stau la etajul ăsta?

James e deja acasă… Ce schimbare… cu ce asociam cuvântul „acasă” în copilărie și uite cu ce îl asociez acum: un apartament luxos în buricul Manhattan-ului!

– Hei, ești gata… sunt tare curios să aud cum ai vorbit despre mine… sunt sigur că m-ai lăudat prea puțin… de fapt că m-ai menționat prea puțin…. dar ce să îți fac…
– Dar despre cine era interviul, nu despre mine? Egocentristule!

În seara aceasta, stimați telespectatori va propunem să o descoperiți pe prim-balerina Bliss O’Donell. Cum a fost viata ei? Cine i-a fost alături? Ce drum a avut de străbătut pentru a ajunge la… beatitudine? Sunt doar câteva lucruri pe care le vom afla dintr-un interviu incredibil de sincer!

Beatitudine… da am ajuns la beatitudine dansând și oglindindu-mă în ochii lui James…

beatitudine

≈Sfârșit≈

6 gânduri despre „Bliss – 11. Beatitudine

    1. Textele îmi vin în minte pe neaşteptate şi le scriu, indiferent de moment… poate d-aia am un lung şir ce bate la uşă pentru a fi publicate… dar eu le poftesc unul câte unul – nu îmi place să aglomerez blogul… fiecare cu rândul său… Dar sunt spontante în felul lor, nu le gândesc prea mult – nici măcar pe cele care au mai multe părţi, scriu doar ce simt! Mulţumesc pentru apreciere!

Lasă un răspuns

