În trecere pe străduţă · La plimbare pe străduţă

Luptând în pași de dans

în paşi de dansDeci, my dear1, mă provoci… huh? Crezi că n-am ritm sau ce? Oare m-ai citit? Eu cred că nu! Altfel nu te băgai! Eu îmi coregrafiez până și textele! Deci tu ai vrut-o, băiețaș! Oi avea tu flow, dar poți să faci ce fac eu?

Mă vezi domnișorică și crezi  că tot ce ştiu să fac se rezumă la plie, demi-plie, tendu, pique, pointe, rond de jambe2… Dragule te-înșeli, un pas de deux3 ar arăta grozav dac-am băga și niște mișcări old school condimentate cu niște new school sau new style4! Deci o să bag și niște man crosstep, downtown, steve martin, james brown, happy feet, creep, jump roap, reebok5 și-o să-i leg cu niște piruete și niște cabriole6 și să vezi tu attitude7!

Dar ăștia-s doar pași de dans, știi? Paşii-s doar gânduri. Dansul nu stă doar în asta! Dansul e vibrația muzicii pulsând prin vene! E-un abandon al simțurilor! E forma cea mai simplă de-a te bucura!

Nu, băiețaș… tu ai un stil prea supărat, prea concentrat, prea închistat! Ți-am spus doar, asta se simte… Hai, închide ochii și lasă-te purtat! Ce simți? Ceva te ia pe sus și-ți dă fiori de-ndrăgostit? Nu mai eşti stăpân pe corp? Te simți purtat de  forțe nepamântești spre-un fel de orgasm cosmic? Așa, băiețaș… simte și tu o dată diferit: ăsta-i LSD-ul meu și e de mii de ori mai bun decât al tău!

A, da și-ncă un lucru băiețaș tu vezi asta ca o specie de duel, un fel de care pe care… o ocazie să-ți dovedești … ce?  Eu-o văd pur și simplu doar ca o sursă de extaz! Aștept cu interes și replica ta! Aş fi curioasă să văd dacă și tu găseşti bucurie-n ceva, dacă-ți poți da jos armura  de „băiatul rău cartier”… Şi sincer, parcă văd cum îi vei lăsa pe toți cu gura căscată când mă vei provoca la un tangou!


NOTE

1. Acest articol este parte dintr-un duel între mine și Sarcasticu! So, may the best one lady win! (Deci, fie ca cel domnișoara cea mai bună să câștige – sună mai bine in English d-aia am și scris așa);

2. plie, demi-plie, tendu, pique, pointe, rond de jambe – mișcări simple de balet;

3. pas de deux – duet (în balet);

4. old school, new school, new style – aici, stiluri de dans hip hop;

5. crosstep, downtown, steve martin, james brown, happy feet, creep, jump roap, reebok  – mișcări de hip hop;

6. cabriole – în balet, săritură cu picioarele întinse, piciorul de dedesubt îl lovește pe cel de deasupra iar acesta se ridică și mai sus din cauza loviturii;

7. attitude – în balet, dansatorul ridica în spate, flexat, un picior.

13 gânduri despre „Luptând în pași de dans

  1. Când am citit asta eram cu paharul de suc în bot. :)) Mai să mă înec. 😦 Câtă duritate, ce atacuri. 😦 Ce ți-am făcut eu de mă ataci așa de rău?

    Foarte frumos! ♥

  2. Cred că am intrat într-un duel! Dar oricum, am învățat câte ceva apropo de termenii din balet, dar și apropo de LSD -ul fiecăruia!
    Hai! Pace!

Lasă un răspuns

