Jurnal

Grej

să pleciSăptămâna asta, spun unii, plutește un miros de schimbare în aer. Eu chiar îmi doresc să fie așa… M-am săturat să fiu încă un membru al generației de sacrificiu, încă un copil cu vise mari și resurse la fel de mari pentru ale îndeplini căruia i s-au tăiat aripile înainte de a-și lua zborul… Sincer, dacă nu se va schimba nimic și copii pe care-i voi avea la un moment-dat vor fi încă o generație de sacrificiu, și  așa mai departe… Până când? Chiar nu se poate trăi și în țara asta? Chiar trebuie să fie totul grej? Chiar ar trebui să mă gândesc mai serios să-mi fac bocceluța și să plec?

Astăzi …e marți, 18 noiembrie… mai e atât de puțin din anul ăsta..

Afară e de-a dreptul… grej (a naibii potriveală) cu stropi galbeni, portocalii și arămii… e frig – pe zi ce trece e tot mai frig, în curând și sufletele vor îngheța (de fapt, unele sunt bocnă din fabricație!)

În casă e cald și bine, parcă nu-ți mai vine să mai ieși!

În suflet… și aici e… grej (surpriză sau nu!). Şi aici am încercat să fac o schimbare, dar am rămas cu încercarea… Poate, unele lucruri sunt menite să rămână doar încercări c-o doză mică de regret…

Ascult acum…tăcerea, dar tăcerea mea e spartă de sunetul unei sirene ce parcă-mi face-n ciudă… „Ce nevoie ai tu de liniște? nu e și așa lumea ta destul de grej de la o vreme? Lasă-mă să te umplu de stridență!” – parcă-mi spune…

Citesc Înainte să adorm de S.J. Watson (recomand!) + bloguri (ca de obicei).

Mă gândesc – cred că din primul paragraf reiese clar la ce mă gândesc… restul sunt doar firimituri.

Meșteresc de zor la Astrid, dar și la un premiu ce îl voi oferi luna viitoare, de ziua blogului (cei care urmăresc facebook-ul paginii ştiu despre ce e vorba, dar nu ştiu cât de super e produsul finit… stay tuned!).

Am învățat … că mai sunt atâtea de învățat!

Sunt recunoscătoare celor care mă susțin, deși pe mulți nici nu îi cunosc personal; familiei mele, prietenilor…

Aștept speranțe și zâmbete!

Îmi doresc pace, liniște și iubire – dar asta nu mai e secret de mult!

Voi ce mai faceți, dragilor? Care mai e viața voastră? ♥


NOTE:

grej = combinație între gri și bej

sursa foto

10 gânduri despre „Grej

  1. Fericită pentru alegerea făcută de generația tânără, sunt convinsă că ei ne-au salvat, ei și diaspora, în rest, frig, frig, fig, oboseală și grej și pentru mine. Te pup, o săptămână frumoasă!

  2. Eu am toate culorile la guvernare. Le-am dat un concediu de o săptămână și parcă e o veșnicie. Abia aștept să reiau dialogul cu ele, Va mai dura vreo 2 zile dar sper să nu se supere prea tare și să-mi ceară demisia 🙂 .

Lasă un răspuns

