Gânduri scrise

Metamorfoze

metamorfozeAm ieșit afară. În mod surprinzător nu mă deranja că frigul îmi tăia fața.

Mereu am fost o ființă care adoră căldura… însă nu știu cum a început să îmi placă frigul. Ha ha ha! Sigur voi scrie despre asta… (îmi place să scriu, adesea abuzez de scris, sau mai bine spus îl violez). Atâtea metamorfoze s-au petrecut în viața mea…

Unele s-au petrecut treptat. Copila în femeie. Trecerea de la timiditate la îndrăzneală, deși mai am de lucrat aici. Cea care visa la o iubire de basm a devenit cea care are nevoie de o iubire brutală, dominatoare (cineva mi-a spus că îmi plac băieții rai… totusi eu tind să cred că ei ma plac pe mine, și m-am conformat cu asta, m-am resemnat…).

Altele s-au petrecut pe nesimțite, ca dragostea asta pentru frig. Poate pentru că și sufletul meu a devenit rece, calculat… Şi poate d-aia îmi place să scriu… În scris am impresia că oamenii mă văd bună și perfectă (deși nu sunt genul care sa se laude tot timpul cu astfel de chestii), când eu nu sunt așa – sunt încă o sumă de imperfecțiuni… și oricâte lucruri s-ar întâmpla, așa voi rămâne.

Altele se petrec chiar acum, și poate e prea devreme să-mi dau seama de ele…

4 gânduri despre „Metamorfoze

  1. Să știi că am văzut în mine aceleași metamorfoze despre care amintești aici. Taman astăzi discutam cu cineva în legătură cu faptul că am început să fiu prietenă bună cu frigul, în condițiile în care anii trecuți și sufletul dârdâia-n mine.
    Eu una abia aștept să văd ce schimbări vor mai apărea la orizont! 🙂

Lasă un răspuns

