În trecere pe străduţă · La plimbare pe străduţă

De la Diana la Diana : despre pasiuni, scris, bloguri, iubire, insipraţie, vise, tinereţe…

13154-Enjoy-LifePe Diana o citesc de foarte multă vreme! E una din persoanele al cărui scris emană pasiune. Cred că și vouă v-ar plăcea (sau deja vă place) ceea ce scrie așa că, am prins-o în trecere pe străduță și i-am luat un interviu… de la Diana la Diana!

1. Bună Diana. Pentru început te-aș ruga să le spui cititorilor câte ceva despre tine: cine eşti tu, ce pasiuni ai?

Bună,…Diana!

Eu mereu am avut o problemă cu întrebarea „Cine ești?”, în sensul că nu îmi vine niciodată să spun că sunt X și că vin din locul Y, ci mai degrabă mă apuc să înșir detalii despre viziunile mele. Dar, informativ, sunt din județul Vâlcea, elevă în clasa a XII-a. Trăiesc destul de mult în lumea sentimentelor, îmi place să le trăiesc și să le analizez. Unii văd obiceiul ăsta ca fiind unul rău, care te îndepărtează de realitate. Ei, eu cred că tocmai ignorarea sentimentelor ne îndepărtează de realitate. Uite, mi-a venit o idee de motto pentru blog 😛

Marea mea pasiune rămâne scrisul inspirat, drept care voi da la Publicitate, dar aș fi ipocrită să zic că aș face asta toată ziua. Îmi plac pisicile și bomboanele cu lichior, iarna și toamna, romanele contemporane ( alea cu subiecte ieșite din normal) și poeziile lui Blaga. Mai sunt multe fericiri de moment. Fericirea mea de durată e în pasiunea emoțională. Cei care îmi citesc blogul știu ce zic 😀

2. Ce reprezintă scrisul pentru tine și, mai ales, cum l-ai descoperit?

Hmmm…dacă stau să caut până la origini, tre` să spun că mi-a plăcut mereu literatura și că m-am dus la Olimpiada de Română de când mă știu. Probabil că aici am început să îmi formez scrisul. Oricum, ca toți copiii, am folosit expresiile frumoase și fixe mult timp. Acum vreo 5 ani mi-am făcut primul blog, pe care scriam poezii lungi și pe care acum le văd ciudate. Apoi, am scris o perioadă articole pe teme de Design, pe site-ul iubitului meu. Totuși, mi-am dat seama că pot să mă exprim clar, așa încât să transmit tot ce vreau să transmit în scris, în momentul în care am publicat primul articol pe blog.

3. Ce te-a determinat să îți faci un blog?

Am fost împinsă de la spate. De cine? Tot de el, normal, J îmi tot spunea să îmi fac blog, că știe că aș scrie bine, că am lucruri de spus, că aș avea cititori. Eu ziceam că nu, nuuu, că o s-o dau în bară. Că nu o să mai știu despre ce să scriu. Ce să mai, îmi părea total paralel cu mine gândul unui blog. Dar l-am făcut și…am scris și iar am scris și tot așa până azi.

4. Te-a ajutat în vreun fel blogul?

Ooo, foarte mult! Am ajuns să nu îmi mai pot imagina cum ar fi fără blog. Adică…începi un blog, ți se pare așa străin de tine mediul de acolo, vezi la alții activitate multă și nu te poți gândi că ai putea avea și tu oameni care să te citească și care să comenteze, să te aprecieze, să te contrazică. Iar apoi ajungi în stadiul ăsta și te simți împlinit.Simți că ai creat și altă lume, că nu te mai limitezi doar la ce vezi și ce auzi imediat, lângă tine. Sunt momente pe care le surprind în viața de zi cu zi și pe care simt nevoia să le dezvolt pe blog. Lucrul ăsta mă face să mă descarc, să simt că am oferit și altora o parte din viziunea mea generală. Dacă nu aș fi avut locul în care să scriu, o mare parte din mine ar fi rămas nedezvoltată.

5. Poate nu e frumos să te întreb, dar: ce te inspiră pe tine?

Depinde, dar în general orice. Nu am o inspirație care să plece din ceva. Sunt momente și oameni despre care trebuie să scriu, replici, citate, cărți, idei de la alții. Mă mai gândesc uneori la situații din trecut sau actuale. Sunt foarte revoltată când vine vorba de sistem, de învățământ, de oamenii înguști la minte, de cei care nu pun preț pe creativitate și lista ar continua. Sunt subiecte despre care am tot scris. Am zilele mele frumoase, cu el, la finalul cărora scriu un articol și îl indexez în „Colțișor de dragoste”. Asta și „Filosofii” sunt cele mai îndrăgite categorii ale mele.

6. Cum vezi tu iubirea?

Hai că la întrebarea asta nu mă așteptam!

Nu o să îți zic că nu se explică în cuvinte, dar că sigur nu reușesc să scriu tot ce simt. Cred că toți trecem prin îndrăgosteală, când iubim imatur, obsesiv, într-un mod disperat după atenție. Genul ăla de iubire de liceu,care te face să preferi să visezi la momente în loc să îți creezi momente, sentimentală până peste cap și egoistă. Foarte egoistă. Cred și că iubirea profundă e simțită de anumiți oameni, de cei care învață și construiesc într-o relație, care se bucură unul de celălalt prin iubire, nu pentru iubire.

7. Cum te vezi în viitor? Ce planuri ai? Ce vise?

Visez să trăiesc în New York. Să scriu o carte, să am o casă modernă, dar nu extravagantă și o bibliotecă mare. Să călătoresc mult și să construiesc mult. Alături de el, bineînțeles.

Cel mai apropiat plan e să mergem la Sibiu și să fiu eu fascinată de Târgul de Crăciun de acolo. Apoi un Revelion fain:-D . Trecând la lucruri mai de viitor, la anul ne vom muta la București. Nu îmi place orașul, dar îmi place Publicitatea și acolo găsesc singura facultate potrivită pentru mine.

8. Dacă tot ai un „Blog de tinereţe”: crezi în tinereţea fără bătrâneţe?

Nu chiar. Cred în spiritul tânăr și nebunatic al unui om, în dorința lui de a se adapta mereu. Nu îmi plac deloc oamenii conservatori, bătrânii îndrăgostiți de vremurile apuse. E frumos să rămâi deschis în gândire. Corpul trădează niște ani, dar ceea ce gândește un bătrân îi reprezintă spiritul.

9. Şi asta cred că ar fi cam tot…. Îți mulţumesc pentru timpul acordat! Ai vreun mesaj pentru cititori?

Cei care nu au blog, să își facă unul ! E unul din lucrurile pentru care îți mulțumești că le-ai făcut, după o vreme.

6 gânduri despre „De la Diana la Diana : despre pasiuni, scris, bloguri, iubire, insipraţie, vise, tinereţe…

Lasă un răspuns

