poveşti scurte/momente imaginare · Poveştile mele

Şi scorpiile pot fi îmblânzite

si scorpiile pot fi imblanzite

Cum am ajuns aici? M-am purtat ca o visătoare tâmpită! …

Adesea aș vrea să șterg totul și să o iau de la capăt… Serile udate cu alcool. Fumul gros de tutun. Sălbăticia sexului… Toate-s impregnate adânc în mine… N-am cum să le arunc, deși aș vrea… Aş vrea să nu fi fost așa! Mi-ar fi plăcut să fiu o fată pură și inocentă… Nu… pe cine păcălesc, m-as fi plictisit la culme și poate aș fi atras și mai mulți băieți răi ca el… Dar, dacă nu sunt o fată pură și inocentă de ce sufăr ca proasta acum? Ha ha ha – pana și scorpiile pot fi îmblânzite, nu?

Scorpiile îmblânzite sunt foarte maleabile… poate cele mai maleabile. Apoi, dacă scapă… uită-te la mine… dacă scapă încearcă să se regăsească pe sine… Şi, până la un punct reușesc… însa, în momentul în care-și întâlnesc îmblânzitorul… Uită-te la mine, ce portret jalnic, stau cu cracii în sus pe perete, fumez și mă gândesc aiurea… JALNIC!!!

Hai, râdeți de mine! Vă rog, și eu râd! Mai ales râd de tatuajul ăsta stupid de pe coapsa: Never Lose Yourself to Love1 – tare credulă am mai fost când l-am făcut, am avut atâta încredere în mine…


1. Nu te pierde în fața iubirii!

4 gânduri despre „Şi scorpiile pot fi îmblânzite

Lasă un răspuns

