Gânduri scrise · poveşti scurte/momente imaginare · Poveştile mele

Oh, Jack!

Am tras un ultim fum. Am luat o gură zdravănă de Jack. O, Doamne!Tot nu vrea să dispară. Jack… fă-l să dispară!!!

Încă îl mai simt acolo, înfipt în mine. Îl simt cum îmi sfâșie pielea şi-apoi o mesteca ușor. Îl simt cum ma ridica pana la cer şi-apoi mă coboară undeva situat mult mai jos decât infernul. E un demon!

Nu știu cum l-am găsit. Nu știu cum m-am abandonat lui… Tot ce știu e că am vrut să mă ridice și pe mine la rangul femeilor lui, dar nu am știut că, de fapt, femeile lui sunt atât de tulburate… Îl divinizez și-n același timp nu ştiu cum să scap mai repede de el…

Oh, Jack… Parca numai tu mă înțelegi… Păcat că pentru a-ți spune cum mă macină acest Chiansky modern trebuie să te golesc…Jack

4 gânduri despre „Oh, Jack!

Lasă un răspuns

