Cafeneaua Soarelui · La plimbare pe străduţă · Vise Şi Oglinzi

Produse ale societății

produse ale societatiiAm devenit mici roboței. Ne prelungim abilitățile cu tot felul de extensii tehnologice. Şi, mai presus de toate – toți purtăm niște etichete (cât mai multe) pe care sunt trecute diverse clasificări. Avem mereu grijă ce cuvinte scoatem pe gură. Din oameni am devenit produse ale societății. Până și alegerile (de orice fel) le facem în funcție de etichete și de extensiile tehnologice de care am povestit mai sus.

Oare cum am fi dacă ne-am întoarce la o viață mai simplă? De fapt, întrebarea corectă este: am putea să ne mai întoarcem la o viață mai simplă, fără toate accesoriile, cunoștințele, abilitățile, etc. dobândite? Eu una cred că, fără toate astea ne-am purta de parcă am fi lăsați legați la ochi într-o încăpere străină.

Nu mai suntem oameni…

4 gânduri despre „Produse ale societății

  1. Eu zic ca suntem adaptabili, mie imi pare rau ca nu prea pot tine pasul si nu-mi place ca ramolesc :))) asa iute. Dar recunosc ca as arunca cateodata telecomanda care tine loc la ale 8 telecomenzi si care este geniala dar se mai incurca treburile prin ea si jale :))).
    Prilej bun sa-ti aduci aminte cum e fara.
    Aaa…mi-as mai da si cate un șut sa-mi sara telefonul din mana :)))
    Deci si bine si rau dar la buda in curte nu mai vreau 🙂

Lasă un răspuns

