Amintiri blogosferice · Concursuri · La plimbare pe străduţă

A fost odată, un decembrie (concurs aniversar)

decembrieA fost odată un decembrie în care nevoia de scris m-a copleșit mai tare ca niciodată! Atunci mi-am deschis un blog. Mai avusem, dar ăsta simțeam că va fi unul special – chiar dacă eram încă o novice… Cu ajutorul blogului, am evoluat, atât din punct de vedere al scrisului, cât și personal: am căpătat mai multă încredere în mine, am învățat lucruri despre viață și… v-am cunoscut pe voi, cititorii acestui blog (fiecare dintre voi e special într-un mod deosebit pentru mine!).

Şi, pentru voi, dragii mei în acest decembrie în care străduța împlinește 4 ani m-am gândit să fac un mic concurs! Totuși, e un concurs puțin atipic… de ce? Iată regulile:

  • la concurs pot participa doar cititorii fideli ai blogului (cei care au interacționat în vreun fel cu blogul: comentarii, like-uri, etc.)
  • fiecare participant va primi un „ebook” ce va conține: cele mai bune postări de pe blog + guest posturi scrise de mine pe alte bloguri + câteva capitole din Astrid +un interviu cu mine (imediat vă lămuresc) + câteva texte exclusive!
  • pentru a participa la concurs, lăsați un comentariu care să conțină următoarele: în ce format doriţi ebook-ul: pdf, document word 2003, document word 2007, document word 2010, epub sau mobi + o întrebare pentru mine (răspunsurile la întrebările voastre vor apărea în ebook)
  • întrebarea cea mai interesantă va primi un premiu special, pe lângă ebook: o carte de suflet: Diana cu vanilie a regretatei Diana Sorescu + ceva personalizat de la mine pentru ea/el!
  • perioada concursului:  1 decembrie – 22 decembrie
  • pe 24 vor fi trimise ebook-urile (cei care au facebook îl vor primi prin intermediul acestuia, cer care nu au sunt rugați să trimită un mail la illusionil@yahoo.com – astfel adresele de mail vor rămâne confidențiale)
  • câștigătorul cărții Diana cu vanilie va fi anunțat pe 27 decembrie, de ziua blogului 🙂

Baftă tuturor și nu fiți blânzi cu întrebările!

75 de gânduri despre „A fost odată, un decembrie (concurs aniversar)

  1. Mai, eu abia acum am realizat datorita unei poze ca te citeam inca de pe vremea cand erai pe blogspot. :)) Ne-am avut si in blogroll. :p Stiu si cand te-ai mutat pe wordpress. 😀 Apoi m-am lasat de citit bloguri, cam pe la jumatatea lui 2011.. 😦 Asa ca bine te-am regasit si… la multi ani de ziua tarii noastre, dar la multi ani si blogului, in avans. 🙂

  2. Inainte de toate tin sa-ti spun ca ma bucur mult ca te-am cunoscut. Tare mi-esti draga.
    Cartea as dori sa fie in format PDF iar ca intrebare…hmmm… Care este diferenta cea mai mare dintre Illusion si Diana? 🙂 Stiu, cu totii spunem ca suntem una si aceeasi cu ceea ce scriem, dar la fel de bine stim ca nu-i asa. 😀

  3. Ieei ❤ Astrid! . As dori cartea in format pdf. Iar intrebarea mea pt tine e: Cum ai descrie barbatul potrivit pentru tine? (nu cel ideal, ci cel potrivit, care sa te completeze)

        1. aoleu uitai.. de când cu noul job am pierdut noţiunea timpului :))) LMA (aşa se prescurtează şi denumirea facultăţii pe care am absolvit-o :)) ) potecuţa mea dragă!

                    1. Mda, din păcate, şi dacă dau click pe iconiţa de la blogs i follow, la tine mă duce direct pe pagină de înregistrare. Na, asta e. Bine că eşti aici

  4. Sper să ai puterea să mergi înainte și să nu renunți niciodată la visurile tale! Eu am mai avut vreo trei bloguri, pe care le-am abandonat, dar acum am nădejdea că va dura mai mult, lucru pe care ți-l doresc și ție. 🙂

    Iar cum în ultima vreme am cam prins gustul concursurilor, zic să particip și acum. Aș prefera cartea în format pdf și tare curioasă-s cu privire la răspunsul tău: ce te face să-ți păstrezi identitatea pe blog oarecum în umbră? 🙂 Și eu fac la fel și-mi cunosc motivele, așa că aș fi curioasă dacă gândim asemănător.

  5. Muuuuuuuuuuuuuuuuulti ani frumosi sa ai si tu si blogul tau! 🙂

    Pe mine ma roade curiozitatea in legatura cu „illusion”. Unde-i iluzia? Pe blog? In viata reala? In roman? 🙂
    Prefer sa-mi raspunzi in format mobi.

  6. Eu aș prefera format document Word 2007/ 2010.
    Întrebarea mea pentru tine, deși am mai multe și îmi e greu să mă rezum la una singură: care crezi că este cea mai importantă calitate a unui scriitor și de ce?
    și fiindcă astăzi trebuie să vină Moș Nicolae, poate vei vrea totuși să răspunzi și la o a doua întrebare..:D
    care fel de iubire (iubirea față de părinți, față de Dumnezeu, față de sufletul pereche etc.) contează cel mai mult pentru tine și de ce?

    Numai bine și iarnă blândă! 🙂

  7. Buna Diana si felicitari pentru blog! Imi place foarte mult si abia astept sa vad ce mai postezi. Intrebarea mea este: Daca ai avea o sansa sa schimbi ceva din trecut, ce ai schimba? si as vrea sa primesc ebook-ul in format epub.

    Succes in continuare si la cat mai multe articole stralucite!

  8. 🙂
    E…târziu cum te-ai obișnuit cu mine! 🙂
    Te-am găsit…sau m-ai găsit prin lumea asta virtuală nici nu mai știu cum și când…
    Ne leagă pasiunea pentru scris, numele comun și…dragostea de carte. Și poate încă alte câteva lucruri 🙂
    Întrebarea mea pentru tine a încolțit de cât am citit despre concurs. Dar am vurt să fiu în rând cu lumea. Așa că mi-a trecut prin cap: „ De ce Illusion?”, „De ce Astrid?” „Cum dozezi realitatea în ficțiune?” Heheheeei! Și câte aș mai fi vrut să te întreb… Dar nu mi-a dat pace prima întrebare.
    Așadar: „De ce Diana cu vanilie?” Ce te-a marcat atât de mult la această carte de ai ales-o și, mai ales, dacă tot ți-a plăcut așa de mult, cum faci să te desprinzi de ea pentru a o face dar cuiva? Ține cont că este una dintre cărțile care m-au intrigat și pe care nu m apucat să pun mâna încă! 🙂
    Și „La mulți ani!”, firește! 🙂

  9. La Mulţi Ani, blogului tău, Diana ! E minunat ceea ce faci, îmi place că nu ne-ai lăsat fără străduţa pe care mai răsare soarele din când în când, ţin să-ţi spun că îmi face cu ochiul de câte ori te citesc, şi-ţi mulţumesc pentru asta. ❤
    Vreau să îţi urez mult succes cu romanul Astrid, îmi amintesc când mi-ai facut cunoscut titlul acesta ! Abia aştept să-l savurez. Te-ai gândit la o posibilă colaborare pe viitor ? 🙄

    Te pup.

    1. Mulţumesc, Denisa! Nu mai ştiu dacă am apucat să te anunţ şi pe tine de mutare – îmi cer scuze… totul s-a petrecut brusc… Vei găsi răspunsul în ebook-ul pe care îl vei primi (la fel ca toţi participanţii la acest concurs) în seara de 24 😀

  10. Nu stiu in ce format îmi doresc sa primesc, dar nu contează, ne lămurim in privat.
    Scrisul face parte din tine. In momentul de fata este prioritatea ta si sunt sigura cand spun asta. As vrea sa stiu, care este cea mai mare nebunie pe care ai fi in stare sa o faci pentru a ajunge acolo unde iti doresti cu scrisul? De exemplu : Ce ai face ca Astrid sa aibă cat mai multa publicitate? 😛

Lasă un răspuns

