La plimbare pe străduţă · Tonomatul uriaş cu muzică şi poveşti de pe străduţă

Blestem

blestemM-ai lăsat stearpă și aridă… Nu spui cuiva „te iubesc” ca apoi să pleci… Nu stai să consumi picătură cu picătură toate resursele fizice și psihice ale cuiva, pentru a ajunge la propriul extaz și apoi pleci, de parcă nimic nu s-a întâmplat între voi, de parcă nu ați dormit atâtea nopți împreună și nu ați petrecut atâtea zile unul în brațele celuilalt… Nu, dragul meu, asta se numește LAȘITATE deci să nu te mire că te blestem!

Te blestem! Te blestem! Te blestem! Da, te blestem! Sau nu… nu știu dacă meriți să fac asta, blestemele cică se întorc asupra celui care le aruncă și eu, sincer, am suferit prea mult din cauza ta ca să mai port și crucea asta.. Tu nu știi, niciodată nu cred că ți-a trecut prin cap măcar cât am plâns eu pentru tine, cât m-am străduit să fac mereu ce voiai tu – chiar împotriva voinței mele… Iubirea pentru tine m-a tâmpit, m-a făcut să pierd lucrul cel mai important: pe mine însămi…

Dar, Doamne, cât mi-aș dori să treci și tu prin tot ce am trecut eu! Toate acele neliniști care îți accelerează pulsul și te fac să o iei razna, să îți repeți în fiecare minut al existenței tale că va fi bine și să vezi că nu e… Să simți și tu că ai pierdut singura persoană care a reușit să-ți dea lumea peste cap… Să vrei să te vindeci cu orice preț… Să încerci să o iei de la cap fără să știi de unde… Să nu mai poți avea o relație pentru că te temi…

…și astea tot ar fi un preț mic pentru fuga ta rușinoasă, pentru lipsa ta de bărbăție (care, dacă nu știai nu se dovedește în pat)… Orice pedeapsă divină, orice blestem al meu ar fi ca o mângâiere în comparație cu răul produs… Chiar nu știu ce meriți la fel cum nu știu cum să te exorcizez din mintea mea, demonule!

6 gânduri despre „Blestem

  1. D-E… nu cred în blesteme-pedepse ortodoxe si superstitii pagâne, ci într-un echilibru si-o armonie universala… 🙂 caci totu’ se „(ras)plateste” într-o zi(noapte!), mai devreme sau mai târziu… bon courage et bonne chance, jolie fille! ❤

Lasă un răspuns

