poveşti scurte/momente imaginare · Poveştile mele

Așteptarea

asteptareaAșteptarea asta sfâșie bucăți din mine. Mă simt pierdută, și totusi sunt acasă… tu ești cel plecat departe… eu doar stau la fereastra și-aștept să se termine războiul ăsta tâmpit. De fiecare dată când se afișează listele cu morți, mereu zâmbesc un pic nerușinat când văd că el nu pe ele. Va veni… trebuie să vină, dar așteptarea asta… așteptarea asta e propriul meu război împotriva unui inamic mult mai aprig decât nemții! Dar cel mai rău e că nu pot riposta, nu am cum să lupt împotriva a ceva ce e în interiorul meu… nu pot decât să stau la fereastra și să aștept să se termine războiul ăsta tâmpit… și când se va fi sfârșit el se va întoarce așa cum mi-a promis și mă va lua de soție… dar pana atunci nu am ce face decât să…

Ce e lumina asta mult prea clară? Ce simt în piept? De ce nu mă pot mișca dar în acelaşi timp simt că plutesc?

8 gânduri despre „Așteptarea

  1. Cât de frumos, dragă Diana ! ❤
    Iar imaginea este reprezentativă, e superbă, am mai zărit-o de câteva ori.

    Felicitări pentru minunatul articol !
    Pupici. 🙂

Lasă un răspuns

