Gânduri scrise · poveşti scurte/momente imaginare · Poveştile mele · Scrisori către un necunoscut

Cușca

cusca

Dragul și crudul meu necunoscut,

Sunt prinsă-n cușca asta de gânduri, sentimente și tristeți. Știu că n-am scăpare. Îmi umplu ziua cu tot felul de-activități, mințindu-mă că îmi iau gândul de la tine dar și mai rău acesta se-ntoarce către tine. Am devenit dependentă – știu asta de mult. Mă-nec doar cu aer dacă nu-i expirat de tine…

În fața ta sunt goală, în timp ce tu ești tot mai înfofolit… Te aștept, dar nu te-apropii doar te-ndepărtezi… (Şi ei mai rădeau de mine când spuneam că melodia noastră e Somebody That I Used To Know*)…

Sunt prizoniera ta. Aşa am fost mereu. Tu nu m-ai vazut vreodată cu alți ochi…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Cuvintele parcă mi-o iau raza-n cap tot timpul. Nu mai pot scrie nimic. Totul e aiurea și trist. Nimic nu-mi convine pentru că știu: nimic nu e bun. Totul e mediocru, dar la ce te poți aștepta de la mine… care nu am știut nici măcar cum să mă ridic la așteptările tale… D-aia sunt singură acum… D-aia sunt singură și așa voi rămâne… o simplă încarcerată-n propriile neîmpliniri și frustrări.

Eu.


*Somebody That I Used To Know = Cineva pe care îl cunoșteam (piese cântată de Gottye feat. Kimbra).

2 gânduri despre „Cușca

Lasă un răspuns

