Gânduri scrise · Jurnal

Cu sufletul suspendat

  cu sufletul suspendat

Nu mai simt nimic… Nici măcar sufletul… Dar, oricum el e de mult suspendat între mine și tine. Adesea-l chem înapoi dar el își înfige dinții în direcția ce duce spre tine. Îmi vine să țip, dar cine să m-audă?

Mulți spun  că aș putea găsi pe cineva care chiar să mă iubească, care să mă inspire – căci de la o vreme scriu numai prostii (serios, am scris și acum câteva zile despre asta)… Şi conștientizez și eu asta, dar e ceva mai presus de mine… E-o dependență prostească ce va duce, cu siguranță la declinul meu. Nu e ciudat: îmi pun speranțe-n tine, dar tu preferi să mă vezi cât mai jos – să mă poți controla mai ușor?

Bălării… numai bălării scriu de la o vreme. Dar sunt sleită și-am sufletul suspendat între mine şi tine! Cum să mai scriu? Cum să dezmierd cuvintele cu sloiul ăsta de trup?

10 gânduri despre „Cu sufletul suspendat

Lasă un răspuns

