Gânduri scrise · La plimbare pe străduţă · Tonomatul uriaş cu muzică şi poveşti de pe străduţă

Veriga

Veriga slabaDragul meu,

Am obosit să te venerez pe toate planurile, când tu mă venerezi doar trupeşte. La un moment-dat devine obositor şi frustrant. Da, ai citit bine… şi asta în ciuda abilităţii tale de a mă ridica la cer doar c-o săgetare născută din ochii tăi căprui.

Asta e o scrisoare de adio (în caz că nu te-ai prins)… Oare a câta? De câte ore nu am mai făcut noi asta? De câte ori nu am vrut să rupem noi acest lanţ de plăceri carnale şi traume sufleteşti? Singurul lucru pe care l-am făcut de mai multe ori decât asta e… evident sexul (nu conta unde sau când, mai ştii?).

…Dar să nu deviem de la subiect. Nu am chef să-ţi scriu chestii senzuale şi frumoase că… nu meriţi!!! Că tot vorbeam de lanţuri… cu tine, am învăţat cum se simte o verigă: doar una-ntr-un şir, niciodată unică, nu ştie dacă e prima sau dacă e ultima… O verigă? Probabil te întrebi… da, o verigă – mereu am fost asta pentru tine şi toate-au fost asta. ne-ai înlănţuit pe toate… Poate d-asta eşti singur acum…

Mereu voi fi elementul lipsă din relaţiile viitoare (şi tu ştii de ce). Dar gata! Mă desprind de tine (sau cel puţin încerc – eşti răul meu necesar la fel cum eu sunt răul tău necesar).

Sper că vei găsi (cândva) pe cineva care să îţi alimenteze ego-ul aşa cum eu nu am ştiut. Sper că vei fi fericit, că vei reuşi să te deschizi şi în alte moduri (nu doar la pantaloni), că vei avea succes pe toate planurile…

Gata nu-ţi mai scriu… mi-a ajuns. Numai bine!

Fosta ta iluzie


 

Acest text este o ficțiune și trebuie tratat ca atare!

10 gânduri despre „Veriga

  1. Life goes on!
    Sunt sigură că undeva există bărbați care tiu să îmbine plăcerile trupești cu sentimentele. La fel cum noi nu suntem toate la fel, nici ei nu sunt toți la fel. Trebuie să accepți în primul rând că meriți mult, tot ce e mai bun, iar apoi să ai răbdare, la momentul oportun iubirea adevărată va apărea în viața ta. Cel puțin așa îmi place mie să cred. 🙂

Lasă un răspuns

