Jurnal

Tânjind după o dimineaţă leneşă

Untitled_4989b2a5-fcae-44de-869a-3ae4a7ddf9f0_grande

Săptămânile astea am căutat mai mult ca oricând liniştea. Adesea simt că slujba asta mă îmbătrâneşte… Scrisul e singurul meu refugiu… dar până şi el ajunge să mă epuizeze. Tânjesc după o dimineaţă leneşă.

Astăzi e 23 decembrie… 2 zile până la Crăciun! Ştiţi ce mai sărbătoresc eu de Crăciun? Ziua de naştere a mamei aşa că… „La mulţi ani, mami!” încă de pe-acum. Şi azi mai e şi marţi… o zi de muncă… altă zi fără de sfârşit în care tot ce-mi doresc să văd e patul! Mâine, pe seară voi trimite ebook-urile celor care s-au înscris la concursul de fidelitate… şi fiindcă sunt fată drăguţă vă mai las să vă înscrieţi şi azi!

Afară e cald, zici că e primăvară!

În casă … singurul lucru bun la slujba asta: am fost scutită de pregătirile de Crăciun! Deci nu mă întrebaţi detalii despre cum e acasă… tot ce ştiu e că mă aşteaptă patul!

Meșteresc … răspunsuri la întrebările celor care s-au înscris deja în concurs şi încă ceva 🙂 vedeţi voi, cititori fideli ai blogului care v-aţi înscris şi la concurs în ebook! Şi mai meşteresc şi câteva surprize de sărbători tot pentru voi, fanii blogului!

Ascult acum colinde… mă aşteaptă 24 de ore de muzică tipică sărbătorilor, wish me luck!

Citesc zilele astea:  bloguri… am terminat şi eu cartea lui Chirilă şi acum aştept sugestii…

Mă gândesc la  noi perspective… vine un an nou, până la urmă!

Am învățat că nu ştii ce îţi rezervă ziua de mâine, dar apoi minutul următor!

Sunt recunoscătoare vouă, că mă citiţi, prietenilor că mă suportă, familiei că e alături de mine… şi ar mai fi atâtea dar mă opresc aici.

Aștept noi speranţe şi iluzii pe străduţa mea!

Îmi doresc (nu v-aţi plictisit de asta) pace, linişte şi iubire!

O zi liniştită dragilor!

P.S. Mâine după-amaiază vă pregătesc o surpriză ♥

10 gânduri despre „Tânjind după o dimineaţă leneşă

  1. Stiu ce zici, cu totii avem nevoie din cand in cand de o dimineata cu parul dezordonat si semne pe fata de la prea mult dormit. Nu as putea sa-mi dau cu parerea fata oboseala de la locul de munca, n-am experimentat inca, insa nu o lasa sa castige.
    Si in plus, noi suntem aici ! >:D<

  2. Bună dimineața! 🙂
    Îmi permit să-ți recomand o carte. Nu știu ce-mi veni, căci, drept să-ți spun, eu n-am apucat s-o citesc încă (din păcate): „Scrisorar”, de Mihail Șișkin.

  3. La mulți ani fericiți și frumoși mamei tale! Ca recomandare de carte am Conversații cu Dumnezeu, volumul I, pe mine m-a făcut să privesc altfel anumite aspecte ale vieții. Și aștept cu nerăbdare ziua de mâine cu multe surprize de ajun, inclusiv cea de pe străduța ta! Mă voi plimba mâine pe aici. Numai bine! :* 🙂

Lasă un răspuns

